قیمت سرویس‌ها و تجهیزات

پیش از انتخاب هر بسته به این نکته دقت کنید که سرویس‌ها به فراخور وجود امکانات مخابراتی در شهرها و مراکز مخابراتی مختلف ارایه خواهند شد. برای آگاهی از این که این سرویس در مرکز مخابراتی شما قابل ارایه است، کافی‌ست با کارشناسان فروش یوتل تماس بگیرید یا سفارش خود را از طریق سایت یوتل ارسال فرمایید.
در نظر داشته باشید برای خرید آنلاین بسته‌ها به محض ورود به سایت خرید آنلاین ابتدا باید امکان سرویس‌دهی در مرکز مخابراتی محل سکونت خود را بررسی کنید. افزون بر این برای مشاهده‌ی مستقیم لیست مراکز مخابراتی یاد شده، این‌جا کلیک کنید.

سرعت سرویس (Kbps)ترافیک آستانه‌ی مصرف منصفانه (GB) (بین الملل)قیمت سرویس (تومان)
۵۱۲۲۵۱۲,۵۰۰
۱۰۲۴۴۰۲۰,۰۰۰
۲۰۴۸۶۵۲۵,۰۰۰
۳۰۷۲۷۵۳۵,۰۰۰
۴۰۹۶۱۱۰۴۰,۰۰۰
۸۱۹۲۱۶۰۵۰,۰۰۰
۱۶۳۸۴۳۲۰۸۰,۰۰۰
خرید آنلاین

کاربران می‌توانند این سرویس‌ها را برای دوره‌های سه‌، شش و دوازده ماهه نیز خریداری کنند. خرید سرویس به صورت شش‌ماهه و یک‌ساله، به ترتیب مشمول ۵ و ۱۰ درصد تخفیف خواهد بود.

 

قیمت بسته‌های ترافیکی

میزان ترافیک۰.۵ گیگابایت۱ گیگابایت۳ گیگابایت
قیمت بسته۱،۰۰۰ تومان۲،۰۰۰ تومان۶،۰۰۰ تومان
میزان ترافیک۵ گیگابایت۱۰ گیگابایت۲۰ گیگابایت
قیمت بسته۱۰،۰۰۰ تومان۲۰،۰۰۰ تومان۴۰،۰۰۰ تومان
میزان ترافیک۵۰ گیگابایت۱۰۰ گیگابایتترافیک یوتل‌لند*
قیمت بسته ۹۰,۴۰۰ تومان۱۶۵,۴۰۰ تومان۱۰,۰۰۰
خرید آنلاین

نکات زیر را درباره‌ی سرویس‌ها در نظر داشته باشید:

  • * گفتنی‌ست، قیمت ترافیک داخلی (وب‌سایت‌های منتخب ایران) به‌صورت نیم‌بها (نصف تعرفه ترافیک اینترنت “بین‌الملل”) محاسبه می‌شود. افزون بر این، با هدف جلب رضایت مشتریان عزیز، بسته ویژه ترافیک یوتل‌لند هم‌اکنون با قیمت ۱۰,۰۰۰ تومان در دست‌رس کاربران قرار دارد. برای دریافت این بسته این‌جا کلیک کنید.
  • یوتل به منظور حمایت از پیام رسان های داخلی ، تعرفه ترافیک مصرفی پیام رسان های داخلی کاهش و به میزان یک سوم ترافیک بین الملل محاسبه می گردد ، پیام رسان های شامل این تخفیف عبارت اند از : جیک و پیک ، بیسفون پلاس ، سروش ، آی پگ ، لنزور ، بله ، گپ
  • منظور از آستانه مصرف منصفانه، حداکثر میزان تبادل ترافیک مجاز در یک ماه (دریافت و ارسال) است.
  • * کاربران می توانند به اندازه‌ی دو برابر حجم بین الملل از ترافیک داخلی (ایران) استفاده کنند. چه آن که این عزیزان امکان استفاده‌ی ترکیبی از ترافیک بین‌الملل و داخلی را نیز خواهند داشت به گونه‌ای که حتا قادر خواهند بود همه‌ی ترافیک سرویس را برای ترافیک داخلی مصرف کنند.
  • پس از رسیدن به آستانه مصرف منصفانه، سرعت سرویس‌ به حد قانونی مندرج در مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات تغییر می‌کند. اما مشتریان می‌توانند با خرید حجم ترافیک دلخواه به سرعت اصلی سرویس خود بازگردند.
  • به هزینه‌های بالا، مبلغ مالیات ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور اضافه خواهد شد.
  • برای اطلاع از شیوه محاسبه تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت یوتل بر اساس مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات می‌توانید این توضیحات را مطالعه فرمایید
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در همه استان‌های کشور ویژگی مشترک تمام سرویس‌های یوتل است.
  • خرید ترافیک اضافه تنها با انتخاب بسته‌های ترافیکی امکان‌پذیر است.
  • با توجه به این که سرعت دریافت اطلاعات (سرعت دانلود) بر اساس کیلوبایت بر ثانیه نمایش داده می‌شود، برای تبدیل سرعت‌ سرویس‌های‌ بالا به کیلوبایت بر ثانیه باید سرعت سرویس را به عدد ۸ تقسیم کنید. با خواندن این مقاله می‌توانید اطلاعات کامل‌تری در این باره به دست آورید.
  • سرعت سرویس‌ها مطابق سرعت گفته شده در بالاست. حال آن که یوتل، سرعت هر یک از سرویس‌ها را برای ۹۵ درصد اوقات تضمین می‌کند.
  • در سرویس‌های بالا، انتقال آستانه مصرف منصفانه از یک ماه به ماه بعد امکان‌پذیر نیست مگر ترافیک های افزوده شده از محل خرید که به مدت یک‌سال قابلیت انتقال به دوره‌های بعدی را دارد.
  • هزینه‌ی راه‌اندازی و نصب این سرویس‌ها مطابق مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ۱۵٬۰۰۰ تومان است.
  • مدت اعتبار قیمت: کلیه تعرفه‌ها طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محاسبه و تایید شده و تا زمانی که تغییر قیمتی توسط این سازمان صورت نگیرد، قیمت‌های یاد شده اعتبار خواهد داشت.
  • هزینه دایری و تخلیه خطوط مشترکین توسط شرکت مخابرات ایران (مطابق مصوبه شماره ۱ جلسه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات)، ۱۲٫۰۰۰ تومان است که به قیمت‌های بالا افزوده خواهد شد.
  • خدمات ارایه شده به مشترکین شرکت یوتل، مطابق ضوابط مصوب شده در جلسه شماره ۱۷۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، مشمول توافق‌نامه سطح خدمات یا (SLA) خدمات ارتباطات داده‌ها می‌شود.
  • برای مشاهده پارامترهای مصوبه یاد شده این‌جا کلیک کنید.

مودم‌ها

سوال‌های متداول

کانال‌های ارتباطی با یوتل را بفرمایید؟

  1. از طریق سایت یوتل می‌توان با همکاران فروش و پشتیبانی به‌صورت آنلاین چت داشت.
  2. از طریق سایت یوتل از قسمت صدای مشتری، انتقاد، پیشنهاد و درخواست SLA را اعلام کرد.
  3. مراجعه به سایت My.utelco.ir
  4. ارسال ایمیل به ادرس Sales[at]utelco[dot]ir
  5. ارسال فکس به شماره ۲۷۶۵۷۰۰۰
  6. تماس با شماره تلفن ۱۵۲۵

چگونه از جشنواره‌های یوتل اطلاع پیدا کنم؟

جزئیات و زمان ارائه سرویس‌های جشنواره از طریق سایت یوتل و تبلیغات عمومی اطلاع رسانی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره و پروموشن‌های یوتل‌ می‌توانید به کانال تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید.

از چه طریقی می‌توانم به‌صورت آنلاین سرویس اینترنت پرسرعت را خریداری کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت یوتل قسمت سفارش آنلاین خدمات ADSL2+ درخواست خدمات خود را به‌صورت آنلاین ثبت کرده و در صورت وجود امکان سرویس‌دهی با پرداخت آنلاین و ارسال مدارک به‌صورت آنلاین می‌توانید در مدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه مراحل دریافت سرویس اینترنت پر سرعت را تکمیل فرمایید.
همچنین شما می‌توانید از همین طریق خدمات اشتراکی یوتل را همچون نرم افزارهای امنیتی برای گوشی‌های اندرویدی، سیستم‌های کامپیوتری و تماس خارج از کشور را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه فرمایید:
utelco Android Security
راهکارهای امنیتی اینترنتی (Kaspersky)

برای دریافت سرویس اینترنت پرسرعت، به چه مدارک و اطلاعاتی نیاز است؟

الف) قرارداد حقیقی: برای قراردادهای حقیقی، ارایه کپی کارت ملی صاحب قرارداد الزامی‌ست
ب) قرارداد حقوقی : برای قرارداد‌های حقوقی مهر و امضا قرارداد، شناسه ملی، کد اقتصادی و شماره کد ملی نماینده شرکت الزامی‌ست
گفتنی‌ست علاوه بر مدارک صاحب قرارداد، نام و نام خانوادگی و شماره کارت ملی صاحب خط نیز مورد نیاز است.

چند روز پس از در خواست سفارش سرویس اینترنت برقرار می‌شود؟

پس از تکمیل و تایید قرارداد و نیز پراخت هزینه و تکمیل مدارک توسط مشترک، بین ۳ تا ۷ روز کاری سرویس برقرار خواهد شد.

اصطلاح خط رانژه، چیست؟

خط رانژه، خط تلفن از جنس کابل مسی‌ست که می‌تواند voice و data را هم‌زمان با هم روی یک خط منتقل کند. بنابراین قابلیت ارایه‌ی سرویس ADSL را داراست. قبل از این که بتوانید از خط تلفن خود به عنوان خط ADSL استفاده کنید باید این خط از طرف مخابرات و به درخواست شرکت ارایه دهنده‌ی سرویس، رانژه شود.

منظور از فیبر نوری و یا مشکلات فنی مخابراتی چیست؟ آیا برای خطی که این مشکل را دارد سرویس +ADSL2 قابل ارایه است؟

خطوط تلفن برای دریافت سرویس اینترنت پر سرعت +ADSL2 باید از جنس کابل مسی باشند. در صورتی که خط تلفن فیبر نوری یا فناوری دیگری به جز کابل مسی باشد به لحاظ فنی امکان ارایه سرویس DSL وجود ندارد.

چرا در برخی مراکز مخابراتی یوتل سرویس ارایه نمی دهد؟

با توجه به اینکه امکانات مخابراتی یوتل در برخی مراکز مخابراتی به اتمام رسیده است، امکان ارایه سرویس نیست.
همچنین افزایش امکانات مخابراتی وابسته به تعامل چند شرکت مخابراتی و اینترنتی است و زمان دقیقی نمی‌توان برای آن اعلام کرد. اما متقاضیان می‌توانند با ثبت مشخصات، در لیست انتظار باشند تا بعد از افزایش امکانات در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرویس را دریافت کنند.

افرادی که ساکن مجتمع یا برج هستند و خطوط ایشان کابل مسی نیست، برای دریافت سرویس اینترنت پرسرعت +ADSL2 نیاز است چه
اقدامی انجام دهند؟

شرکت یوتل در بسیاری از مجتمع ها و برج ها با نصب تجهیزات اختصاصی خود، به‌صورت مستقیم به ساکنین سرویس اینترنت پرسرعت ارایه می‌کند، که با توجه به حذف مشکلات و محدودیت‌های مخابراتی از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.
در صورتی‌که تمایل به دریافت این خدمات و یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید با واحد فروش یوتل در شهر خود تماس حاصل فرمایید و یا به لینک زیر مراجعه نمایید:
خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها

برای استفاده از سرویس‌های اینترنت پر سرعت +ADSL2 چه نوع مودم‌هایی قابل استفاده است؟

کیفیت ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت (+ADSL2)، تحت تاثیر مجموعه‌ای از عوامل است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها انتخاب یک مودم مناسب است.
تجربه‌ی چندین ساله‌ی کارشناسان و متخصصان یوتل نشان می‌‌دهد که کیفیت مودم از جمله‌ی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت خدمات به مشترکان خواهد بود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.